14.3.2015
Kategorie: Zdraví

Co jíst před spaním pro hubnutí

Klasický scénář: Skončíte s večeří kolem 8 hodiny večerní plní, místo abyste si vzali pouze něco menšího protože se snažíte zhubnout. Odborníci na výživu, říkají že přesné pravidlo v podstatě neexistuje, protože záleží na vašich osobních návycích a cílech, kterých chcete dosáhnout. Ptáte se: Neměla bych si vzít něco menšího abych v noci neměla hlad? Pojďme se podívat na tento názor – Jíst pozdě v noci nezpůsobí přibírání váhy. V podstatě tak dlouho dokud nedosáhnete své hladiny kalorií, které máte za den přijmout to nebude mít vliv na vaši váhu. Takže není nezbytně nutné se vyhnout jídlu v noci, aby jste mohli hubnout.

Nicméně to neznamená, že si můžete v klidu dát celou čokoládu nebo chipsy předtím než půjdete spát. Neměli byste jíst tolik, aby vás bolel žaludek, objevili se poruchy trávení nebo pak nebudete moci usnout. Ráno pak vynechat snídani, protože budete ještě plní. Na druhou stranu by jste také neměli hladovět, protože bodavá bolest z hladu ke kvalitnímu spánku také nepřispívá. Pak se vzbudíte nevyspalí se špatnou náladou, kterou večer zaháníte zmrzlinou.

Je na vás najít zlatou střední cestu. Pokud máte hodinu či dvě po večeři stále hlad, řešení je jednoduché prostě si na večeři dejte více jídla. Také se ujistěte, že jíte vyváženou stravu se zastoupením bílkovin, sacharidů s vysokým obsahem vlákniny, trochu zdravých tuků a spoustu zeleniny. To vše vám pomůže cítit se po delší dobu spokojeně. Prověřte si také svůj denní jídelníček a rozdělení kalorií, v posledním jídle dne by jste měli mít asi 150 kalorií.  Naplánujte si také mimo klasická jídla drobné zdravé svačinky, které vám dále umožní držet metabolismus po celý den v pohodě.

Převzato z http://www.womenshealthmag.com

Štítky:

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

TOPlist